اگر فرصت برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه مرحله 3 می تواند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند وجود
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر فرصت برای بیماران مبتلا به بیماری کلیه مرحله 3 می تواند مانند یک فرد عادی زندگی می کنند وجود

اگر فرصت برای بیماران بیماری کلیوی مرحله 3 می تواند به عنوان یک فرد زنده وجود دارد NormalSi فرصتی است برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 3، آنها می توانند مانند یک فرد عادی زندگی وجود دارد؟ یکی از بستگان من مرحله بیمار از بیماری کلیه است و در حال حاضر 3 دکتر گفت عملکرد کلیه خود را فقط خواهد رفت 45٪. من می خواهم بدانم که پرونده او می تواند او را از این فرصت برای بازگشت به زندگی عادی داشته باشد؟ من واقعا نمی خواهم برای دیدن او دیالیز یا پیوند را برای بقیه زندگی است.

در واقع، برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 3 و کلیه عملکرد 45٪ هنوز هم آنها را به یک devivir شانس مانند یک فرد عادی، اگر آنها می توانند درمان به موقع سیستماتیک است. شما می دانید مرحله 3 یک گام بسیار مهم در این مرحله نکروز سلول کلیوی ترین آسیب دیده نیست، به طوری که درمان به موقع این سلول ها آسیب دیده را ترمیم می توانید و عملکرد کلیه می توان به تدریج بهبود یافته است. پس از بهبود عملکرد کلیه، کلیه ها می تواند موثر کار و بیمار می تواند یک زندگی عادی بدون بسته به هر درمان دیگر منجر شود.

چه درمان می تواند کمک به بیماران مرحله 3 بیماری کلیه به مانند یک فرد عادی زندگی می کنند؟

میکرو چینی پزشکی Osmotherpay به عنوان یک نوع از طب چینی نرم افزار های خارجی تنها درمان، با استفاده از کیسه های گیاهان با مواد فعال از طب چینی در پشت بیمار، به صورت موازی با کلیه شن نقطه شو آن از طب سوزنی، گیاهان مولکول های ارتعاشی ماشین پردازش، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضا و فضای بافت سلولی و پی در پی در نهایت اسطرلاب وارد کلیه ها به بهبود میکرو گردش خون و بازگرداندن کلیه عملکرد کلیه آسیب دیده به طور موثر. با کمک از این درمان، بیماری کلیوی مرحله 3 بیماری کلیه بیمار ممکن است این شانس را به مانند یک فرد عادی زندگی کنند.

اگر شما هنوز هم این بیماری مشکل کلیه داشته باشد، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا ممکن است پیام را ترک به طور مستقیم، دکتر آنلاین ما می تواند به شما کمک کند با همه چیز





:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: